Iklan Tahun Baru Cina Petronas 2012 – Coming Home

January 18th, 2012 3 Comments   Posted in video

Seperti biasa, Petronas tidak pernah mengecewakan bila buat iklan perayaan seperti hari raya, tahun baru cina, deepavali dan sebagainya. Tahun ini ia lebih berkisarkan kepada “Coming Home” atau Balik Rumah. Mayarakat telah berhijarah ke tempat lain untuk mendapatkan peluang yang lebih baik dan juga rezeki yang berlipat kali ganda. Tapi tak kira dimana mereka berada, berapa jauh mereka telah pergi mereka tetap akan pulang kembali ketempat asal.  Akhir kata, Selamat Tahun Baru Cina kepada mereka yang menyambutnya  🙂

sumber: channel youtube rasmi Petronas

Adik Balqis Azizi: Budak Comel yang Pandai Berlakon

January 15th, 2012 23 Comments   Posted in Reviews

Siapa Balqis Azizi? hehehe baca sampai habis. Aku memang peminat drama Melayu haha setiap minggu pasti aku akan tengok Cerekarama kat tv3. 2 Minggu lepas cerita Aduh sayang lakonan Tiz Zaqyah dan Remy Ishak memang sangat menarik dan mengiburkan tapi aku bukan nak cerita pasal dua orang artis hot ni, aku nak kongsikan tentang watak Fateha masa kecil yang dilakonkan oleh adik Puteri Balqis Azizi (Aqish). Dan semalam sekali lagi dia berjaya memikat aku dengan watak Mimi dalam cerita Mr. Labuci.

Mimi dalam Mr. Labuci

Mimi dalam Mr. Labuci

Read the rest of this entry »

Boh Green Tea

January 5th, 2012 1 Comment   Posted in Life

live update: 5 Jan ’12, 9.39pm MYT | dari e71 topo…

Ini adalah teh hijau atau dalam Bahasa Inggeris green tea keluaran Boh. Minuman yang kononnya sihat dan baik untuk badan. Sangat tawar haha.