football shirts cheap manchester united football shirts cheap england football shirts cheap real madrid football shirts cheap northern ireland football shirts cheap borussia dortmund football shirts cheap ac milan football shirts cheap inter milan football shirts cheap brazil football shirts cheap manchester city football shirts cheap arsenal football shirts European Cup Football Shirts cheap football shirts cheap football kits cheap football tops cheap soccer jerseys cheap football shirts replica cheap football shirts for kids cheap football shirts uk cheap football shirts thailand cheap football shirts online cheap football shirts china European Cup Football Shirts cheap football shirts cheap football kits cheap football tops cheap soccer jerseys cheap football shirts replica cheap football shirts for kids cheap football shirts uk cheap football shirts thailand cheap football shirts online cheap football shirts china

Hanya orang-orang terpilih je dapat surat kuning ni

Life August 23rd, 2011

live update: 23 Aug ’11, 1.18pm MYT | dari e71 topo…

Hanya insan-insan terpilih je boleh dapat surat kuning istimewa daripada TNB ni haha. Orang lain susah nak dapat. *korek tabung* *cari lilin* hahaha

Vegood Orange & Mango: Jus Buah-Buahan Campuran Paling Sedap di Alam Semesta

Life August 15th, 2011
live update: 15 Aug ’11, 10.43pm MYT | dari e71 topo…

Dah lama aku tak buat segmen paling sedap di alam semesta ni hohoho. Sebelum ini aku pernah kongsikan pasal kopi paling sedap, mee segera paling sedap dan nugget paling sedap di alam semesta. Ok kali ini kita tengok jus paling sedap pulak berdasarkan selera aku.

Jujurnya aku memang agak memilih sikit bab jus-jus campuran ni haha tekak melayu la katakan, mana la minum jus-jus ni. Tapi bila aku rasa Veegood Orange Mango ni rasa teruja gile tak sangka plak best. Dia bukan sekadar oren dan mangga je tapi ada juga sayuran lain seperti lobak merah dan lain-lain lagi. Memang patut dicuba harga pon agak berpatutan. Dan kalau korang ingat, Vegood ni dulu femes dengan jus Purple Carrot dia. Tapi aku tak berapa mampu pulak nak cuba dulu. Akhir kata, kalau korang suka minum jus oren ke jus mangga ke korang patut cuba jus ni. Sekian terima kasih :)

Ini nama dia buah durian yang dah jadi tempoyak

Life August 6th, 2011

live update: 6 Aug ’11, 11.45pm MYT | dari e71 topo…

Ini nama dia buah durian yang dah dijadikan tempoyak. Nama saintifik dia tak dapat dikenal pasti. Kalau korang perasan ada cerek kat belakang tu, saje sebagai perbandingan betapa tingginya bekas tempoyak ini hahaha. Tapi bulan puasa ni aku tak sentuh langsung tempoyak tu semua sebab dia kan macam berbau sikit. Tanak la bau kasturi mulut aku ada bercampur bau durian nanti hohoho

Ini nama dia biji getah

Life August 5th, 2011

live update: 5 Aug ’11, 11.17pm MYT | dari e71 topo…

Ini nama dia biji getah, asalnya aku nak pungut buah getah tapi tak jumpa. Takde buah biji pon jadi la kan hohoho. Kegunaan dia? Untuk ditanam dan selepas itu pokok getah akan tumbuh. Selain itu, nak lagi best gosok biji getah ni lama-lama pada simen lepas tu letak kat tangan. Selamat mencuba :)

Ini nama dia buah ciku

Life August 4th, 2011

live update: 4 Aug ’11, 12.30am MYT | dari e71 topo…

Buah untuk hari ini adalah buah ciku. Kepada yang tak kenal inilah dia buah ciku atau nama saintifik dia Manilkara zapota. Nama bahasa inggeris dia aku tak pasti. Rasa dia manis tapi lagi nikmat kalau disimpan dalam peti sejuk lepas tu baru makan. Kalau nak petik buah ni sila hati-hati dengan getah dia. Tapi sirius buah ni sangat sedap dimakan sejuk ~.~

Ini nama dia buah rozel

Life August 3rd, 2011

live update: 3 Aug ’11, 9.58pm MYT | dari e71 topo…

Ini nama dia buah rozel, macam mana ntah eja rozel. Tak boleh dimakan  Kak Jie cakap boleh makan, cuba la makan ye kalau berminat. Buah dia boleh direbus dan buat air. Dalam 3 biji buah rozel tu dah boleh dapat satu jug besar air rozel. Rasa dia masam-masam manis, kalau nak manis lagi tambah la gula banyak-banyak. Air rozel ni dah dikomersialkan rasanya. Hari tu aku nampak kat cafe UTeM ada jual dengan harga RM 1.30 segelas. Kalau nak tau rasa dia macam mana pi la cari ye. Sekian terima kasih

cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | Cheap Barcelona football shirts  | Cheap Manchester United football shirts  | Cheap Real Madrid football shirts  | Cheap AC Milan football shirts  | Cheap England football shirts  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | Cheap Barcelona football shirts  | Cheap Manchester United football shirts  | Cheap Real Madrid football shirts  | Cheap AC Milan football shirts  | Cheap England football shirts  |
cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  | cheap football kits  | cheap football shirts  | cheap football tops  |
70-410 exam  | 70-488 dumps  | 70-461 exam  | MB5-705 dumps  | 200-120 exam  | 70-486 dumps  | 70-411 exam  | 70-480 dumps  | 70-346 exam  | 70-462 dumps  | 70-347 exam  | 70-412 dumps  | 70-483 exam  | 70-417 dumps  | MB2-703 exam  | 70-331 dumps  | 220-802 exam  | C4040-252 dumps  | C_TADM51_731 exam  | 1Z0-061 dumps  | 70-487 exam  | 400-101 dumps  | CCD-410 exam  | 100-101 dumps  | MB2-700 exam  | 1Z0-060 dumps  | 70-463 exam  | EX200 dumps  | C4040-250 exam  | 300-115 dumps  | 640-554 exam  | 70-533 dumps  | 70-532 exam  | VCP550 dumps  | 1Z0-803 exam  | 220-801 dumps  | 300-101 exam  | 70-467 dumps  | CISSP exam  | SY0-401 dumps  | MB2-702 exam  | 640-911 dumps  | 74-335 exam  | 700-505 dumps  | 70-414 exam  | 810-401 dumps  | 700-501 exam  | CCA-500 dumps  | N10-005 exam  | 70-243 dumps  | E10-001 exam  | VCP-550 dumps  | 1Z0-062 exam  | 70-466 dumps  | 200-101 exam  | 70-489 dumps  | MB2-701 exam  | 640-864 dumps  | A00-211 exam  | C_TAW12_731 dumps  | 98-364 exam  | M70-201 dumps  | 70-413 exam  | EX0-001 dumps  | HP0-J73 exam  | ICBB dumps  | JN0-102 exam  | M70-301 dumps  | 640-461 exam  | MB6-871 dumps  | C_TFIN52_66 exam  | OG0-093 dumps  | 1Z0-144 exam  | M70-101 dumps  | 350-018 exam  | C_TSCM52_66 dumps  | C_A1FIN_10 exam  | EX300 dumps  | DEV-501 exam  | 70-680 dumps  | C_HANASUP_1 exam  | 312-50v8 dumps  | C2020-702 exam  | MB2-704 dumps  | MB7-701 exam  | SK0-003 dumps  | AWS-SysOps exam  | HP0-S41 dumps  | HP2-B115 exam  | C4040-251 dumps  | 101 exam  | 9L0-422 dumps  | 70-534 exam  | 98-349 dumps  | 70-341 exam  | 300-208 dumps  | 400-051 exam  | 98-365 dumps  | HP5-B04D exam  | PMP dumps  | 642-874 exam  | 70-332 dumps  | PRINCE2 exam  | 1Z0-051 dumps  | 1Z0-052 exam  | 1Z0-053 dumps  | 312-49v8 exam  | 74-343 dumps  | 74-697 exam  | 98-367 dumps  | ICGB exam  | SSCP dumps  | 9L0-012 exam  | 3002 dumps  | 3308 exam  | 3309 dumps  | 6209 exam  | 210-451 dumps  | 300-070 exam  | 300-075 dumps  | 300-085 exam  | 500-260 dumps  | 500-801 exam  | 700-201 dumps  | 700-703 exam  | 700-801 dumps  | 1Y0-201 exam  | 1Y0-301 dumps  | CAS-002 exam  | LX0-103 dumps  | LX0-104 exam  | CWSP-205 dumps  | E10-002 exam  | E20-026 dumps  | E22-258 exam  | ITILF dumps  | HP0-A113 exam  | HP0-D30 dumps  | HP0-S42 exam  | HP2-Z36 dumps  | C2030-284 exam  | C2070-991 dumps  | C2090-560 exam  | C2150-200 dumps  | C2180-410 exam  | C2210-422 dumps  | C4090-971 exam  | P2090-739 dumps  | CTFL_001 exam  | 010-150 dumps  | 101-400 exam  | 74-678 dumps  | 98-368 exam  | MB6-702 dumps  | MB6-703 exam  | NS0-157 dumps  | 1z0-400 exam  | 1z0-414 dumps  | 1z0-429 exam  | 1z0-430 dumps  | 1z0-432 exam  | 250-272 dumps  | ST0-304 exam  | VMCE_V8 dumps  | 1V0-601 exam  | 1V0-605 dumps  | VCAN610 exam  |