Longines Mingjiang series has rolex replica watches been hailed as elegant lines replica watches watch, Longines is a classic series. This watch case with stainless steel material to build, polished and beautiful fine curvature, thickness of only 7 mm. With a dark brown crocodile leather strap and a steel folding clasp. White dial with Paris nail Microhyla decorated 6:00 position with date window, use blue steel hands, beautifully replica watches refined. Crown of stainless steel material, decorative patterns gear to provide 30 meters waterproof.
Cantik betul awan hari ni | topotato.com

Cantik betul awan hari ni

Life November 5th, 2012

live update: 5 Nov ’12, 6.38pm MYT | dari e71 topo…

Cantik betul awan hari ni. Mendung je sepanjang hari dah petang sikit baru nampak awan terang haha. Ambil gambar guna telefon ni tak nampak sangat -.- ni yang menaikkan semangat nak beli telefon bimbit baru dengan kamera yang lebih hebat ni haha.

tak cukup? apa kata kalau subscribe je feed blog ni

13 Responses to “Cantik betul awan hari ni”

  1. beliamuda says:

    Beli la henpon dengan kamera secanggih mana pun, memang tak dapat nak tangkap gambar sebaik DSLR. Lensa tu penting.

    Kesimpulannya, cari DSLR je la… ^_^

    [Reply]

    topo Reply:

    hehehe aku ada je dslr tapi leceh takkan nak bawak ke hulu ke hilir. Nak tangkap benda-benda spontan macam ni kena pakai kamera telefon jugak haha

    [Reply]



  2. melati says:

    eleh.hahaha

    [Reply]

    topo Reply:

    apa eleh? hahaha

    [Reply]



  3. alien says:

    apalagi, sambar la cepat weh

    [Reply]

    topo Reply:

    masalahnya duit tak ada cepat weh haha

    [Reply]



  4. Amir says:

    mcm garis2 je tu

    [Reply]



  5. WRizuan says:

    subhanallah :)

    [Reply]



  6. yayang says:

    disana musim hujan ya ..?
    sama di tasikmalaya indonesia juga sering hujan

    [Reply]



  7. D_08 says:

    kamera mahal mana pun….
    tak reti guna tak guna jugak… kekeke

    [Reply]



  8. BeritaKaki says:

    subhanallah ..

    [Reply]



  9. Nia Mk says:

    Wow..kalau guna DSLR mesti lagi cantik!

    [Reply]



  10. guliroket says:

    awan tahun ni pun cantek gak.

    [Reply]



Leave a Reply