Mulakan Perniagaan Waffle Bubble yang Sangat Unik dan Menyelerakan

October 31st, 2011 1 Comment   Posted in Reviews

Perniagaan adalah satu punca rezeki yang baik. 9/10 sumber rezeki adalah datangnya daripada perniagaan dan bakinya adalah daripada sumber yang lain. Bukan mudah untuk memulakan sesebuah perniagaan terutamanya untuk kekal maju dan bersaing dengan peniaga-peniaga lain. Post kali ini aku ingin memperkenalkan satu lagi pakej perniagaan yang sangat unik, menarik dan mudah untuk disediakan. Memperkenalkan, Pakej Perniagaan Waffle Bubble!

Apa itu Waffle Bubble? Read the rest of this entry »

Maskot Baru topotato.com

October 23rd, 2011 4 Comments   Posted in Life

live update: 23 Oct ’11, 12.20am MYT | dari e71 topo…

*drum roll* Memperkenalkan….. Maskot baru topotato.com hahaha. Mungkin aku akan lakukan aktiviti bersama maskot baru ni pada masa akan datang…. mungkin la kot

Susu yang Paling Rasa Lembu Sekali di Alam Semesta

October 19th, 2011 6 Comments   Posted in Life

live update: 19 Oct ’11, 10.25pm MYT | dari e71 topo…

Aku memang suka minum susu. Sangat suka. Sebelum ni aku pernah kongsikan jus buah-buahan paling sedap, mee segera paling sedap, nugget paling sedap. Kini tiba giliran susu pulak. Tapi bukan susu paling, susu paling rasa lembu sekali di alam semesta haha. Mana tak nya lepas minum bau lembu masih melekat lagi kat mulut. Errr kepada yang rasa macam bandar sangat tak tau bau lembu tu macam mana sila google.

Kakak aku minum campur dengan madu nak cover sikit rasa lembu tu. Tapi aku minum macam tu je hahaha tadi titisan terakhir baru cuba campur kopi sikit. Pergh sedap gile kot campur air kopi. Rasa macam Dutch Lady perisa kopi. Kepada yang suka minum susu tu boleh la cuba beli ye 🙂

Ini nama dia kacang botor

October 7th, 2011 9 Comments   Posted in Life

live update: 7 Oct ’11, 2.47pm MYT | dari e71 topo…

Ini nama dia kacang botor, atau ada yang panggil kacang botol. Nama saitifik dia Psophocarpus Tetragonolobus. Sejenis ulam yang rangup cicah dengan sambal belacan pon sedap. Dulu aku ada tanam pokok ni, dia jenis pokok yang melilit nak dan sangat senang untuk dijaga. Tapi sekarang ni dah takde tanam, kalau nak makan kena beli kat pasar. Hohoho ulam macam ni pon ada orang jual dan dapat sambutan ye.