Vegood Orange & Mango: Jus Buah-Buahan Campuran Paling Sedap di Alam Semesta

Life August 15th, 2011
live update: 15 Aug ’11, 10.43pm MYT | dari e71 topo…

Dah lama aku tak buat segmen paling sedap di alam semesta ni hohoho. Sebelum ini aku pernah kongsikan pasal kopi paling sedap, mee segera paling sedap dan nugget paling sedap di alam semesta. Ok kali ini kita tengok jus paling sedap pulak berdasarkan selera aku.

Jujurnya aku memang agak memilih sikit bab jus-jus campuran ni haha tekak melayu la katakan, mana la minum jus-jus ni. Tapi bila aku rasa Veegood Orange Mango ni rasa teruja gile tak sangka plak best. Dia bukan sekadar oren dan mangga je tapi ada juga sayuran lain seperti lobak merah dan lain-lain lagi. Memang patut dicuba harga pon agak berpatutan. Dan kalau korang ingat, Vegood ni dulu femes dengan jus Purple Carrot dia. Tapi aku tak berapa mampu pulak nak cuba dulu. Akhir kata, kalau korang suka minum jus oren ke jus mangga ke korang patut cuba jus ni. Sekian terima kasih 🙂

3 Responses to “Vegood Orange & Mango: Jus Buah-Buahan Campuran Paling Sedap di Alam Semesta”

  1. amirulfaiz says:

    Kalau buat sendiri jus oren, pastu campur ngan jus mangga buatan sendiri, rasanya same tak ngan VeGood ni? Hehe, nak jimat kos, buat sendiri.

    [Reply]



  2. ROJAK says:

    peh tajuk tak teragak-agak..alam semesta tu hahaha!

    [Reply]



  3. Andy says:

    Bpleh try resepi bro ne

    [Reply]



Leave a Reply