Ini nama dia biji getah

Life August 5th, 2011

live update: 5 Aug ’11, 11.17pm MYT | dari e71 topo…

Ini nama dia biji getah, asalnya aku nak pungut buah getah tapi tak jumpa. Takde buah biji pon jadi la kan hohoho. Kegunaan dia? Untuk ditanam dan selepas itu pokok getah akan tumbuh. Selain itu, nak lagi best gosok biji getah ni lama-lama pada simen lepas tu letak kat tangan. Selamat mencuba 🙂

2 Responses to “Ini nama dia biji getah”

  1. alien says:

    eh.
    biji getah ni pun diguna dalam pembuatan tempe pada zaman dulu oooo

    [Reply]



  2. ub3y says:

    ak tunggu gambar gambir ni. haha

    [Reply]



Leave a Reply