Aku suka bau semburan deodorant AXE ni.. Rasa macam nak bagi no telefon pada diri sendiri je..

Life December 8th, 2010

live update: 8 Dec ’10, 10.14pm MYT PST | dari e71 topo…

aku dah menggunakan semburan deodorant AXE semenjak beberapa bulan yang lalu. Sebelum ni aku pakai bau chocolate, memang wangi.. tapi sorang gadis pon tak bagi no telefon. Sebab tu aku tukar bau lain pulak.. Click namanya.. wangi dowh.. hahaha rasa mcm nak bagi no telefon pada diri sendiri je.. hahaha

7 Responses to “Aku suka bau semburan deodorant AXE ni.. Rasa macam nak bagi no telefon pada diri sendiri je..”

  1. samanosuke_04 says:

    nak no. tepon bang.. heheh.. aku first.. hohoo

    [Reply]



  2. afiq aiman says:

    nak num tepon gyahaha

    [Reply]



  3. mosyar says:

    hahahaha. kalau dulu first sekali aku guna deodorant dashing, pastu brycream – eja salah dan akhir sekali nivea. dalam bas hari tu, ada la awak mintak no tepun aku…siap bagi buku lagi suruh tulis dalam buku…hahaha

    tapi aku rasa bkn kes deodorant kot. sbb deodorant aku tu xde la berbau sangat. wakaka…

    [Reply]



  4. Affuan says:

    bau ni bapuk ramai suka. sudahhhh

    [Reply]

    topo Reply:

    pergh jangan la ckp macam tu.. aku dah takut dah nak pakai ni.. haha

    [Reply]



  5. fendidahada says:

    ko kena angkat tangan bila lalu kat awek…bg bau deodorant tu baru la dia bg no fon..haha…

    [Reply]



  6. montana says:

    dashing ok gak broo

    [Reply]



Leave a Reply