Aku kenal mamat nama Joe dalam iklan DiGi ni

video October 4th, 2010

Ini adalah iklan promosi DiGi easy prepaid yang baru yang kononnya sangat jimat dan berguna untuk mereka yang ada teman rapat (buddyz). Tak kisah la pasal tu semua. Aku cuma nak cakap yang aku kenal mamat yang kononnya bernama Joe dalam iklan itu. Hahaha sejak tahun bila dia dah tukar nama jadi Joe aku pon tak tahu. Tapi rambut dia memang unik macam tu dan bukannya digayakan khas utk iklan ini. hohoho

p/s: diulangi.. aku kenal sahaja ye.. kalau nak mintak no telefon daripada aku sila lupakan sahaja.. hohoho dah 3-4 tahun kot tak jumpa mamat ni

7 Responses to “Aku kenal mamat nama Joe dalam iklan DiGi ni”

  1. chokilala says:

    eleh joe je pun. tak comel sangat. kalau eddy, nak juga berbaik-baik dengan ko. hehehe. sangsi pula aku topo berkenal2 dengan lelaki ni. hoho

    [Reply]

    tmukmkd Reply:

    ada skandel hah?

    [Reply]

    topo Reply:

    ko jangan percaya dengan si choki tu.. haha

    [Reply]



  2. samanosuke_04 says:

    hehe.. pasnie femes rrr mamat joe nie.. bukan sebab masuk iklan.. tapi sebab topo kenal dia.. XD!!

    [Reply]

    topo Reply:

    pergh.. sindir baik je.. hahahaha

    [Reply]



  3. hehehe says:

    name die baktiar kan
    mcm mn lak ko kate ko kenal die
    diw bukan org mlk pn
    huhuhu

    [Reply]



  4. namalagu says:

    kepada semua, ada siapa tahu apa nama lagu yang dimainkan dalam video?

    [Reply]



Leave a Reply