ini adalah lakaran awal projek yang aku kena buat masa internship

Life July 7th, 2010

live update: 7 Jul ’10, 8.18pm MYT PST | dari e71 topo…

Setelah berbincang dengan supervisor aku semalam, ini lakaran awal apa yang aku kena buat sepanjang latihan industri. Tapi masalahnya aku sendiri dah tak faham apa yang kami bincangkan semalam.. Hohoho dah macam strategi bola sepak belanda untuk final nanti pon ada gak…

tak cukup? apa kata kalau subscribe je feed blog ni

16 Responses to “ini adalah lakaran awal projek yang aku kena buat masa internship”

  1. zaryl says:

    sekali nmpak mcm kesan conteng ank aku je hehe
    dua kali nampak ada sikit2 agenda tersembunyi

    [Reply]

    topo Reply:

    hahaha kod rahsia tu.. memang sengaja main conteng2 hahaha

    [Reply]



  2. aniely says:

    dah lame tak nyebOk sini…hahaha

    aku tgk lakaran kau dah mcm prOjek juta-juta dah .. haha siap ade tulisan (14 juta) lagi

    [Reply]

    topo Reply:

    hahaha bukan rm14juta

    [Reply]



  3. beliamuda says:

    hoho.. aku lagi la tak faham.. 😛

    yang penting ada SEO di situ..

    [Reply]



  4. apiih says:

    alaaah..snng jer nih..kacang peas..hahahaha

    [Reply]



  5. TMUkmkd says:

    14 juta unique visitor in da month? gila la!

    [Reply]



  6. aizuddin says:

    14 juta?projek besar ni..pak cik kayo..haha

    [Reply]



  7. muni says:

    haha!

    [Reply]

    topo Reply:

    ape haha?

    [Reply]



  8. chokilala says:

    macam lego pun ada aku tengok ni. hehehe. misteri gak la

    [Reply]

    topo Reply:

    hahaha memang misteri nusantara pon..

    [Reply]



  9. oDiN says:

    gile ah
    projek 14 juta tuh

    kem salam dr bu

    [Reply]



  10. shatilah zakaria says:

    haa~
    seyies yg ak fhm cuma PHP dan SEO.

    [Reply]



  11. cik ct says:

    eh lawa la ko lukis..tp sepatah haram aku x faham..hahahha..:P

    [Reply]



  12. Shahrul says:

    Alif tendang wau, sarkas da. X kan nak bina sarkas plak.

    [Reply]



Leave a Reply