Misi mengusya awek cun di USM ep2: Nasib baik aku tak usya awek ni

Life May 26th, 2010


live update: 26 May ’10, 11.10am MYT PST | dari e71 topo…

Topotato kembali lagi dengan misi yang belum selesai. Dah masuk hari kedua tapi kelibat gadis cun masih belum kelihatan. Nasib baik aku tak tersalah usya awek ni.. Hahahaha

tak cukup? apa kata kalau subscribe je feed blog ni

11 Responses to “Misi mengusya awek cun di USM ep2: Nasib baik aku tak usya awek ni”

  1. apiih says:

    nsem ape awek nih..ahahahaha

    [Reply]



  2. syinrayafa says:

    adakah jejaka kacak hanya untuk gadis cun? hehehe………

    [Reply]



  3. ejam says:

    kenapa awek tu xde rambut?
    alahai seksi nyer…

    [Reply]

    topo Reply:

    seksi gak la.. sekali pandang boleh tergoda.. seb baik aku tak pi usya

    [Reply]



  4. MrSup says:

    sekali awek botak daa..hahah

    [Reply]



  5. Mohd Nasri says:

    mcm patung cendana je..haha

    [Reply]



  6. aizuddin says:

    seksi pun seksi…boleh buat mata berdarah ni..

    [Reply]



  7. ddd says:

    yg ni ke ko bawak dari hk?
    lawa2…
    kem salam dia..!

    [Reply]



  8. beliamuda says:

    adakah ianya menepati ciri2 awek sebelum ianya menjadi awak cun? 😛

    [Reply]

    topo Reply:

    yg ni mmg tak menepati langsung

    [Reply]



  9. ishak says:

    ala ko ni topo…tak teringin ker ada awek macam cendana ? anti tak pasal-pasal awek tu jadi manusia..siapa yang untung..? mesti topo jugak heheh

    [Reply]



Leave a Reply