lagu ini membuatkan aku insaf..

video November 23rd, 2009

ok.. aku baru pulang dari PD.. kursus 4 hari.. nak tau kursus ape? hahah tak payah la.. makan dia memang superb.. tempat tinggal memang selesa.. awek-awek cun + solid + mantap memang ramai giler.. pergh.. tapi aku tak snap satu pon gambar mereka.. tak minta sau pon no telefon.. malahan budak group aku sendiri pon aku tak ingat nama.. 😀 satu je yang aku nak kongsikan dengan korang.. lagu yang membuatkan aku insaf seketika..

lagu ketulusan hati by Anuar Zain..hayati lirik lagu ini dan kongsikan apa yang korang dapat..

14 Responses to “lagu ini membuatkan aku insaf..”

  1. blowie says:

    aku geli dgn anuar zain,taktau asal. haha

    [Reply]

    topo Reply:

    hahaha aku suruh hayati lagu.. sebab tu la aku bagi video klip yang xde muka ni.. ko ingat aku suka ke anuar zain tu..

    [Reply]



  2. elyaszbha says:

    jab nak ambil mood dulu..
    nak hayati lagu nie..

    loading..1%…99%…stuck..

    haha..

    [Reply]

    MuNsYi~SaMa Reply:

    haha..dh name internet kt msia..ak pon tgk stuck2

    [Reply]



  3. liz says:

    even org benci kat anuar zain..tp saye suke dia! hahha..and lagu ni mmg best………

    [Reply]



  4. paeh says:

    aku suka lagu aje…. orang tadak suke… hoho

    [Reply]



  5. beliamuda says:

    insaf seketika… huhu~

    [Reply]



  6. oDiN says:

    bestnyer jadi MPP .. asyik2x pergi kursus time cuti sem

    [Reply]

    topo Reply:

    dok umah lg best la weh..

    [Reply]



  7. atokk says:

    lagu nie sedap..tapi…

    [Reply]



  8. Piston Pecah says:

    wah….
    jiwang lagu ini tapi ada makna di sebalik liriknya….
    ad kait mengait ke bro?:ipin01:

    [Reply]



  9. samanosuke_04 says:

    same cam blowie.. aku jadi sakit telinga dengar suara dia nie.. tapi okey gak rr maksud lirik dia.. haha!

    [Reply]



  10. oHm says:

    sayang suara sedap tapi orangnya semacam je tula ramai yang geli tu….

    [Reply]



  11. Mr. Cuz says:

    lirik die mmg makan dalam..aku penah termenung gak bila dengar lagu mamat ni..
    tp bila pk orgnya blk aku rasa cam semacam jer..wakaka

    [Reply]



Leave a Reply