apa kategori yang sesuai untuk blog ini ye?

Blogging April 15th, 2009

hari tu nak update info dekat nuffnang dia tanya kategori blog.. nak daftar kat ntahla pon dia tanya kategori blog jugak.. hohoh sebenarya semakin hari aku semakin buntu dengan apa sebenarnya kategori blog ini.. hohoo ye la pada awalnya aku ingat blog ni adalah blog personal.. tapi setelah ditapis-tapis dan dinilai-nilai aku rasa memang tak sesuai langsung blog ni dikategorikan sebagai blog personal.. hohoh memang la hampir semua post di topotato.com ada tertulis nama topo tapi…takde satu pon aku tulis pasal personal life.. takde pon aku cerita pasal awek ke.. pasal putus cinta ke.. hoho pasal pagi tadi aku lambat pergi kuliah ke… motor aku kene curik ke.. aku hampir kene paw ke.. yang ada pon berkenaan pasal duit hahaha tu pon bukannya personal sangat contohnya seperti post:

dan beberapa post lain lagi.. hohoh nak kata ni photoblog pon tak boleh jugak.. hohoh aku rasa ada 2 je post fully cerita pasal gambar je seperti post di bawah ini.. hohoh bukannya aku tak nak tayangkan hasil penangkapan ga,bar aku bersama

nak kata ni blog teknologi ataupun pasal gadget-gadget jauh sekali.. hohoho memang aku tak cukup kepakaran untuk menulis post seperti itu.. yang ada pon post-post seperti ini yang tersesat.. hoho boleh la juga dikatakan sebagai teknologi..

nak kata ni blog gossip artis ataupun blog hiburan yang sekarang ni tengah tumbuh macam cendawan tumbuh lagi la mustahil.. hahaha 2 je artis yang aku pernah ceritakan dalam blog ni.. no satu si heliza yang bermata buntang dan satu lagi upin dan ipin.. hohoho review movie pon ada 2-3 kerat je contohnya seperti dibawah ini.. hohohoh aku memang jarang tengok wayang beb..

terfikir jugak aku nak jadikan blog ni sebagai blog pemberi info dan tutorial sebab banyak rasanya aku share tutorial dan info-info dalam ni.. tapi bila fikir balik bosan la kalau asyik bagi info-info je.. hohoho lama kelamaan akan ketandusan informasi dan info tu akan jadi lapuk jugak sebab ramai sangat yang buat.. hoho antara info dan tutorial yang wujud dalam blog ini adalah seperti berikut..

ada jugak terlintas dalam sanubari ni nak jadikan blog ni jiwag-jiwang.. hohoh share pasal tips-tips percintaan.. kisah teruna dan dara, kisah adam dan hawa… hahahah tapi malangnya memang aku tak berbakat langsung dalam bidang ni.. hahah satu-satunya post cinta ala-ala jiwang yang wujud dalam blog ini adalah post mengarut dibawah ini..

berdasarkan hujah-hujah yang dinyatakan di atas ternyata tak ada satu pon kategori yang sesuai dengan blog ni.. hohoho lantas membuatkan aku berusaha bersungguh-sungguh memikirkan apa kategori yag sesuai.. hahaha aku rasa kategori yang sesuai adalah blog carca marba mentega kacang yang ditulis mengikut style topo.. hohoho lepas ni diharap wujud la kategori blog seperti ini.. senang sikit aku nak register blog ni kat mana-mana.. 😀 melainkan korang ada cadangan yang lebih baik.. sila nyatakan di ruangan komen..hohoho

p/s: jangan kategorikan blog ni sebagai blog lucah ye.. hahaha

14 Responses to “apa kategori yang sesuai untuk blog ini ye?”

  1. Marzuki says:

    Blog nko dikategorikan sebagai blog ABC, macam2 ada.

    Blog nko kena ada kategori, kalau x nko akan trumbang ambing nak konsisten. aku tgk pun nko mcam mngarut je tulis, dan aku rasa nko betul2 buntu kan?

    aku da mcm2 buat blog, blog software la, blog movie la, tapi aku jumpa gak yg sesuai ngan jiwa aku, blog tutorial.
    ———-
    topo: blog tutorial ko tu pon ada ala2 carca marba mentega kacang gak beb…

    [Reply]



  2. zariel says:

    hah. sebijik mcm yg aku alami 🙂 aku pun buntu gak mcm ko.

    [Reply]



  3. hady says:

    kita serupa lah topo.. tapi aku letak blog aku sebabi personal jer senang citer

    [Reply]



  4. Adry says:

    Letak personal blog jak la bro…

    [Reply]



  5. shafie[dot]biz says:

    ko ltk jer kategori blog pakcik astro..mcm2 ader..topo ajar kan aku ltk upin ngn ipin ni..dah lama aku nak ader bnda ni..tlg la ajar aku..

    [Reply]



  6. HuRuL_AiNi says:

    salam…
    hahaha…aku pun slalu bingung nak letak kategori apa blog aku…hahah…rojak betul…macam2 ada…last2 letak je label personal blog..
    oh ya…semalam aku list out blog list aku ikut kategori…tengok la apa kategori yang aku pilih utk blog ko…hahaha

    [Reply]



  7. Mohd Hafifi says:

    kategori macam2 ada..itu yang paling sesuai.. :fizi01:

    [Reply]



  8. Jaws says:

    haha..
    personal blog adalah blog ttg kehidupan..
    bila sebut pasal kehidupan,
    segalanya berlaku dan dilakukan boleh dipanggil kehidupan..
    macam2 boleh jadi dalam kehidupan..
    maybe stay jer kepada personal blog kot..
    haha..

    [Reply]



  9. KampungBoy says:

    Ko boleh gak buat niche psai
    kelab bestari upi-ipin
    mana tau dapat tempias nye ker

    [Reply]



  10. nikillas says:

    blog rojak~! tak pun blog malaysia.. majmuk gitew.. hehe..

    [Reply]



  11. kak jie says:

    samalah…………..tatau nk letak apa
    selalu letak personal je

    [Reply]



  12. twenty-six says:

    macam kategori ‘pop blog’ agaknya.. haha

    topo yang santai.

    [Reply]



  13. adol says:

    blog nie diketegorikan sebagai astro, macam-macam ada.. huhuhuu:ipin02::upin02:

    [Reply]



Trackbacks

  1. sesi menjawab soalan bersama topo... | topotato.com

Leave a Reply