rss in simple english + search function in youtube video? cool!!!

video December 4th, 2008

just another short but meaningful english post in topotato.com.. hoho two in one combo… ok I just found out this thing just now.. hohoho youtube video now comes with search function.. :D.. what more can I say.. hohoho enjoy this video and the new search function.. this video is dedicated to GIGIrongak who asked me what is rss feed…enjoy…

sorry la ye.. aku sangat sibuk sekarang ni.. hohoh tunggu bulan Januari nanti kot baru aku free..

p/s: hohoh birthday aku bulan Januari.. 07/01 sesiapa ada teringin nak bg hadiah boleh la kumpul duit dari sekaramg.. hohoh pastu contact aku kalau nak alamat poskan hadiah tu.. hahahha

8 Responses to “rss in simple english + search function in youtube video? cool!!!”

  1. KNizam says:

    x nak buat countdown ke besday ko. hehe 🙂
    ———-
    topo: hoh xnak la.. malu la.. hoho :”>

    [Reply]



  2. shaxx says:

    topo buleh jadi cikgu arr!
    ———-
    topo: hohoh cool gak kan cikgu youtube.. hohoho

    [Reply]



  3. GIGIrongak says:

    :mail01:

    ok, cikgu topo…

    baru abis tgk video tuh….

    walaupun kurang bijak bhsa omputih…

    tp boleh la faham pe yg diterangkan uh… kot.

    tenqiu tenqiu…
    ———-
    topo: same-same

    [Reply]



  4. Bat says:

    Ucap awal-awal takleh ka? 7hb sekolah dah bukak, hehe
    ———-
    topo: boleh sambut bday aku kt skolah.. hohoho

    [Reply]



  5. titan says:

    macam aku pernah nampak je video ni. kat mana ek..:fizi01:

    [Reply]



  6. GhOsT_MaR says:

    TAHNIAH !!! Anda terpilih untuk kategori : SIHAT , KULIT BERSIH , GIGI BAIK & CUKUP UMUR … Anda akan diambil dari rumah …Nantikan kami Jawatankuasa Qurban Masjid Berhantu … GOTCHA , SALAM AIDILADHA … heheh

    klu nk kad ry , meh dtg amek kt istana berhantu beta …

    [Reply]



  7. farahaznil says:

    hahhaa..topo..hr jd aku plak 22 ni..hi hi hi..xde apa2 nak bg ke?ekekekekeke

    weh add ym aku – farah_ao6

    dah add nnt buzz la..aku tak kenal plak sape ko nnt..huhhu

    [Reply]



  8. Helmi Asyraf says:

    Titan : Ko nampak video kat tpt jd guest blogger 2 kot :upin02:

    [Reply]



Leave a Reply